marți, 30 decembrie 2008

...aflaţi în clipa dintre ani


Prieteni...


Lumea noastră se pregăteşte să treacă primul ei prag dintre ani... Pe parcursul primelor 10 luni de existenţă, "lumea mea" nu a încercat, poate, nimic nou. Mulţi dintre voi, cei care aţi intrat şi aţi citit, nerăbdători sau plictisiţi, textele postate aici, v-aţi zis, desigur: "alt scriitoraş care îşi publică inepţiile pe site-ul propriu, din lipsă de editori!". Dar, de voie, de nevoie, "Lumea mea" a încercat să publice şi altceva, din dorinţa accentuării încărcăturii culturale. Publicarea unor texte ale unor autori universali, mi s-a părut de la bun început un act de cultură, menit să atragă şi să încurajeze publicul la un fapt pe cale de dispariţie, mai ales în rândul tinerilor: lectura! Din acest punct de vedere, doresc să continui acest demers şi în 2009.

De asemenea, am dorit ca prin acest blog, să încurajez pe toţi cei care vor din tot sufletul să scrie un vers şi n-au avut curaj sau posibilităţi să o facă. "Lumea mea", rămâne în continuare, suportul necesar oricărui text literar; personal, consider că literatura română este, din nefericire, într-un regres pe care nu şi-l merită. Din acest punct de vedere, orice text "încuiat în sertar", nu face decât să accentueze şi mai mult acest regres. Relansez aşadar invitaţia de la înfiinţarea blogului. Aceea de a scrie şi mai ales de a publica fără teamă, orice text pe care doriţi să-l împărtăşiţi cu noi.

În 2009 "Lumea mea" pregăteşte noi provocări literare şi alte proiecte culturale.

Doresc să le mulţumesc celor care m-au ajutat la înfiinţarea şi la continuarea vieţii în "Lumea mea", atât cu idei, cât şi cu texte sau suport tehnic şi să le urez, din tot sufletul, multă sănătate, inspiraţie şi multe succese, în anul care abia îşi deschide porţile...

Cu mult drag, B.B.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu